100 تکنیک علمی لاغری بدون رژیم جدید در سال 2019

امتیاز شما به این نوشته

بر کسی پوشیده نیست که بهترین روش‌های اصولی لاغری، استفاده از رژیم‌های غذایی اصولی و ورزش می‌باشد؛ اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید روش‌های کاملاً علمی و اثبات‌شده لاغری بدون رژیم و ورزش نیز وجود دارد که ممکن است از آنها بی‌اطلاع باشید. شاید شما هم از آن دسته از افرادی باشید که وقت کافی برای ورزش ندارید و یا اینکه بارها در عمل به رژیم غذایی‌تان شکست‌خورده‌اید. ما در این مقاله سعی می‌کنیم 100 اسرار لاغری بدون رژیم و ورزش را به شما همراهان عزیز معرفی کنیم و شما را در داشتن اندامی متناسب یاری کنیم. روش‌هایی که در این مقاله می‌خوانید، راه‎کارهای مرسوم علمی هستند که چند سالیست متخصصین تغذیه به مشتریان خود پیشنهاد می‎دهند اما چنانچه اگر می‎خواهید به تکنیک‎های سال 2019 که دانشمندان بتازگی به آن دست پیدا کرده اند پی ببرید، پیشنهاد ما استفاده از بسته لاغری همیشگی می‌باشد که می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این پکیج با ما در ارتباط باشید. این شما و این 100 اسرار لاغری بدون رژیم:

100 تکنیک لاغری بدون رژیم

قانون 80-20 را میشناسید؟ مردم بسیاری از کشورهای دنیا عادت دارند که تا زمان سیر شدن کامل، به غذا خوردن ادامه دهند و حاضر نیستند که پیش از سیر شدن کامل دست از غذا خوردن بردارند! اما چینی‌ها قبل از سیر شدن کامل دست از غذا می‌کشند و اگر توجه داشته باشید، اغلب مردم چین از تناسب‌اندام ایده آلی برخوردار هستند که راز این تناسبشان در پیروی از قانون 80-20 می‌باشد. بهتر است بدانید که در روایات و احادیث اسلامی نیز بارها به ابن نوع آداب غذا خوردن اشاره است. این روش، مهم‌ترین اصل لاغری بدون رژیم می‌باشد لذا پیشنهاد می‌کنیم که تا قبل از احساس سیری کامل، غذا خوردنتان را متوقف کنید.

تصاعدی کالری بسوزانید

اغلب افرادی که برای لاغر شدن شروع به ورزش می‌کنند معمولاً پس از مدتی ناامید می‌شوند و دست از سخت‌کوشی خود می‌کشند! زیرا تصور می‌کنند که با چند روز ورزش کردن، حتماً لاغری بدون رژیم را تجربه می‌کنند اما در هر کاری، می‌بایست صبور بود و ممارست به خرج داد. به نظرتان بهتر نیست راحت‌ترین فعالیت‌های بدنی را برای شروع انتخاب کنید و روزانه 1 دقیقه به فعالیت بدنی‌تان اضافه کنید؟ شما از طریق این تکنیک لاک‌پشتی و یا طولانی‌مدت، روزانه 100 کالری بیشتر مصرف می‌کنید که پس از یک سال انجام این روش، به پنج کیلوگرم لاغری همیشگی بدون رژیم دست خواهید یافت.

100 تکنیک لاغری بدون رژیم را بشناسید

استفاده از سس تند!

شاید برایتان خنده دار باشد اگر بگوییم با خوردن سس تند می‌توانید لاغری بدون رژیم را تجربه کنید! کپسایکین موجود در فلفل موجب افزایش متابولیسم و بالا رفتن سوخت و ساخت بدن می‌شود. همچنین با خوردن سس تند درجه حرارت بدن شما افزایش پیدا می‌کند که این بالا رفتن حرارت بدن، باعث بیشتر سوزانده شدن کالری‌های موجود در بدن شما می‌شود. همچنین خاطرنشان می‌کنیم که استفاده از هر وعده‌غذای تند موجب افزایش ده درصدی سوخت‌وساز بدن می‌شود که یکی از روش‌های مؤثر لاغری بدون رژیم و ورزش می‌باشد.

با شکم گرسنه بیرون نروید

مطالعات روانشناسی نشان می‌دهد افرادی که با حالت گرسنگی از منزل خارج می‌شوند، احتمال اینکه به فست فودها و رستوران‌ها مراجعه کنند بسیار بیشتر است. در چنین وضعیتی فرد با خوردن غذاهای آماده، سرخ‌کردنی و سریع‌پز، علاوه بر اینکه سلامت خود را به خطر می‌اندازد، زمینه را برای چاقی خود نیز فراهم می‌کند. زیرا غذاهایی که در فست فود ها سرو می‌شود کالری بسیار بالایی دارند و شدیداً چاق‌کننده هستند. اگر می‌خواهید لاغری بدون رژیم ورزش را تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم مقدار کمی غذای خانگی پیش از بیرون آمدن از منزل، آماده کنید و همراه خود داشته باشید. با این روش خواهید دید که لاغری بدون رژیم چقدر ساده بوده و نمی‌دانستید!

بهترین حرکات ورزشی لاغر کردن دور شکم

استفاده از ظروف کوچک برای غذا خوردن

احتمالاً باورش برایتان سخت است اگر بگوییم مغز شما با مقدار غذایی سیر می‌شود که چشمتان می‌بیند! از شما می‌خواهیم که این روش بسیار مؤثر لاغری بدون رژیم و ورزش را حتماً برای یک‌بار هم‎که شده امتحان کنید. موقع نهار و یا شام، هر مقدار غذایی که پیش روی شما باشد، مغز شما فقط با مصرف آن حجم غذایی خاص احساس سیری می‌کند؛ چه پیش روی شما یک بشقاب پر از غذا باشد چه یک بشقاب کوچک، با خوردن تمام غذاهای موجود در یک بشقاب کوچک نیز احساس سیری پیدا خواهید کرد و روزانه حداقل 200 گرم کالری کمتر وارد بدنتان می‌کنید. این روش لاغری بدون رژیم موجب کاهش وزن ده کیلویی در عرض یک سال می‌شود.

یا چنگال غذا بخورید

افرادی که چاق هستند و قصد دارند سریع‌تر به اندام ایدئال خود برسند باید روش‌های تأثیر گذار بهتری را اجرا کنند. یکی از این روش‌ها، غذا خوردن با چنگال است که موجب می‌شود ناخواسته مجبور شوید مقدار غذای کمی بخورید و سریع‌تر سیر شوید. این تکنیک معمولاً در مشاوره‌های متخصصین تغذیه به افراد گفته می‌شود که ما در این مقاله، این روش را رایگان در اختیار شما گذاشتیم. با خرید پکیج لاغری همیشگی می‌توانید به ده‌ها مورد از دیگر روش‎های نوین سال 2019 دسترسی داشته باشید.

100 تکنیک لاغری بدون رژیم را بشناسید

آرام غذا بخورید

این تکنیک یکی از بهترین و آسان‌ترین روش‌های لاغری بدون رژیم و ورزش می‌باشد که به‌راحتی می‌توانید آن را اجرا کنید. مطالعات پزشکی ثابت کرده است که آرام غذا خوردن باعث می‌شود انسان سریع‌تر احساس سیری کند و علاوه بر این، مقدار حجم غذای کمتری وارد معده شود. جالب است بدانید اگر فقط همین تکنیک را بتوانید درست اجرا کنید، نیمی از مسیر لاغری بدون رژیم را طی کرده‌اید.

زیاد آب بنوشید

یکی از کارآمدترین روش‌های شده لاغری بدون رژیم و ورزش، نوشیدن زیاد آب است! طی بررسی‌های انجام‌شده، افرادی که پیش از غذا آب می‌نوشند، در یک دوره سه ماهه حدود پنجاه درصد نسبت به افرادی که آب نمی‌نوشند شده در لاغری بدون رژیم موفق‌تر هستند. اگر قصد دارید با روش‌های آسان لاغر شوید، خوردن مدام آب را در برنامه روزانه خود بگنجانید تا پس از مدتی تأثیر آن را در تناسب‌اندام خود مشاهده کنید.

تکنیک‌های دیگر

بسیاری از تکنیک‌های علمی و نوین لاغری بدون رژیم را در یک پکیجی برای افرادی که به تناسب‌اندام خود اهمیت می‌دهند آماده کرده‌ایم که این تکنیک‌ها، حاصل زحمات شبانه‌روزی ما برای گردآوری، ترجمه و بومی‌سازی کتب بهترین اساتید و متخصصین پزشکی دنیا می‌باشد. تهیه این پکیج شما را از مراجعه به کلینیک‌های لاغری بی‌نیاز خواهد کرد و لاغری بدون رژیم با روش‌های کاملاً علمی و پزشکی را برایتان محقق خواهد کرد. برای تهیه این پکیج به صفحه لاغری همیشگی مراجعه کنید.