درمان یبوست و پاکسازی روده

باورت نمیشه ❤️ که درمان یبوست و پاکسازی روده چقدر میتونه راحت باشه!

حس سنگینی، درد شکمی، بیحالی و … همه‌اش بخاطر یبوست هست. حتما میدونی که باید آب و مواد فیبردار بخوری، اما نمیدونی که: ✔حرکات ناحیه‌ای و فعالیت بدنی چقدر میتونه سریع این مشکل رو حل کنه.

خواندن مقاله
افزایش قد بعد از سن رشد

راهکار افزایش قد بعد از بلوغ چیست؟ ❤️ تجربه افزایش قد پس از سن رشد ❤️

اگرچه با بسته شدن صفحات رشد، امکان افزایش قد بعد از سن رشد کاهش می‌یابد، اما حرکات اصلاحی می‌توانند با ایجاد فاصله در بعضی نواحی بدن، قد را بین 2 الی 5 سانت افزایش دهند. اما چگونه؟

خواندن مقاله
لاغری سریع بدون رژیم

لاغری سریع بدون رژیم ❤️ و رژیم لاغری سریع ❤️

اگرچه تغذیه یکی از مهمترین عوامل در چاق شدن است، اما نباید قدرت ذهن را دست کم گرفت. لاغری سریع بدون رژیم مبتنی بر تفکرات و احساسات افراد بوده که با از بین بردن پرخوری احساسی، نقش بسیار موثری در کاهش وزن دارد.

خواندن مقاله
درمان زانوی پرانتزی

درمان زانوی پرانتزی و پای پرانتزی با حرکات اصلاحی ❤️ بدون نیاز به جراحی

در صورتی که مشکل حاد نباشد، درمان زانوی پرانتزی در منزل و با تمرین و ممارست بر روی حرکات اصلاحی، امکان پذیر است. کافیست این حرکات را دنبال کنید.

خواندن مقاله
کاهش وزن بدون بازگشت

کاهش وزن بدون بازگشت ❤️ از آرزو تا ترازو ❤️

کاهش وزن بدون بازگشت در سه مرحله اتفاق می‌افتد: ✔ اصلاح تغذیه ✔ افزایش فعالیت و اصلاح زمان فعالیت ✔ رشد و افزایش قدرت ذهن. این سه گام اصلی را در این مقاله به صورت کامل مطالعه کنید.

خواندن مقاله
درمان گودی کمر

درمان گودی کمر در خانه ❤️ شناخت انواع گودی کمر ❤️

گودی کمر یکی از بیماری‌هایی است که به سادگی قابل درمان است. کافی است کمی در طرز انجام دادن کارهایتان، تجدید نظر کنید. با این اقدامات، هم گودی کمر حل شده و هم چند سانتی متری به قد شما اضافه خواهد شد! یک تیر و دو نشان.

خواندن مقاله
لووتیروکسین برای لاغری

مصرف قرص لووتیروکسین برای لاغری

کم کاری تیروئید باعث افزایش وزن شده و عموما برای کنترل آن، از قرص لووتیروکسین استفاده شده که لاغری را نیز به همراه دارد. میزان مصرف این قرص

خواندن مقاله
رفع گودی کمر و افزایش قد

درمان یا رفع گودی کمر و افزایش قد تا چندین سانتی متر

گودی کمر نه تنها باعث احساس درد در بسیاری از نقاط بدن میشود، بلکه چند سانتی متری را از بلندای قامت افراد کم میکند. به همین دلیل نیز رفع گودی کمر و افزایش قد یک تیر و دو نشان است.

خواندن مقاله

100 تکنیک علمی لاغری بدون رژیم جدید در سال 2019

امتیاز شما به این نوشته بر کسی پوشیده نیست که بهترین روش‌های اصولی لاغری، استفاده از رژیم‌های غذایی اصولی و ورزش می‌باشد؛ اما شاید برایتان …

خواندن مقاله

درمان زانوی ضربدری + تشخیص و علل آن

5/5 – (1 امتیاز) درمان زانوی ضربدری در این مقاله به تشخیص ،علل و درمان زانوی ضربدری می پردازیم زانو و پای ضربدری مشکلی شایعی …

خواندن مقاله

بهترین حرکات ورزشی برای لاغری شکم به صورت گرافیکی

5/5 – (1 امتیاز) بهترین راه برای لاغری شکم و پهلو انجام ورزش‌های هوازی است. ورزش‌های هوازی مثل پیاد‌ه‌روی، دویدن، دوچرخه‌سواری، شنا و کوهنوردی مقدار …

خواندن مقاله

5 روش افزایش قد بعد از 25 سالگی بدون استفاده از دارو

4.2/5 – (14 امتیاز) اگه میخوای قدت بلندتر بشه ویدئو زیر رو حتما نگاه کن!   99 هزار تومان​   کوتاهی قد یکی از معظل …

خواندن مقاله